søndag 21. desember 2008

Trondheim til høsten?

Jeg og Marie en god vennine av meg lurer på om vi skal flytte på hybel eller leie leilighet i trondheim til høsten. Det hadde vert deilig og kommet seg litt lenger vekk fra denne kiipe bygda her. For en dag må man jo klare seg selv og hvorfor ikke begynne tidlig for å se hvordan det er?
Har veldig lyst til usa et år etter jeg har gått ferdig et år på vidregående.
Har ikke funnet ut hvilken skole jeg skal søke ennå men de kommer, skal begynne og se etter skoler som er bra i februar engang. Bare og vente og se nå.
For jeg hadde egentlig planer om Oslo, men jeg krangla med tanta mi som bor i oslo og hun mente jeg heller burde ikke flytte såå langt hjemme ifra, selv om jeg kjenner mange i oslo og har mye familie der.
Så har tenkt litt og kansje hun har rett.
men får bare vente og se nå. :)

2 kommentarer:

susanne sa...

God jul og godt nyttår søta<3 håpe e får gitt deg gava i tide :( forsi dinna alarmen ødla alt! søt blogg btw. <3

ina sa...

God jul :D men du kan ikke si de enda for e skal jo se de før nyttår å e må gi de gave din åsså:D
taakk :D<3