fredag 2. januar 2009

angst!

ok må bare ta opp noen ting her.
Detter er ting jeg VIRKELIG har angst for og synest er skummelt eller rett åslett ANGST!

jeg kan begynne med en film da. 
Den verste filmen jeg noen gang har sett av grøssere hvet jeg ikke hvilken er men en av de jeg synest er helt JÆVLIG(!) for å si de rett ut) er The grudge eller som på norsk Forbannelsen.

FY FAEN sier jeg bare!  Det der er de jævligste. Og jeg føler den tingen på bilde kommer gjennom bilde eller ja! fysj! 





må bare dra de lenger ned for å slippe se den ... tingen.
Ja og en ting til.. den "vakre" himmelen som alle skal ha de til, NEI vettu hva! 
Når jeg ser på himmelen foreksempel på kvelden når det er mørkt så er det helt JÆVLIG og tenke på at tenk vist himmelen faller i hode på meg en dag, eller vist det plutselig detter ned en planet på jorda! eller sola kommer og kræsjer i jorda så vi koker opp hele jengen så hele jorda bli en kjele!
Eller ihverstefall de kommer jordskjelv eller en kjempe stor flodbølge som på poseidon bare denne bølgen kommer over fjellene og skyller vekk hele verden. 
vent det er meer!  
Jeg mener dette .. Jeg HATER mørket! jeg hater det!
Selvom det ser akuratt likt ut bare vi ikke ser det, men det er jo de som er problemet som de sier på snabbgrabbar! 
Vi ser ikke hva som er der når det er mørkt. Tenk vist den tingen fra the grudge plutselig kommer når vi er i et mørkt rom. Jeg blir så redd jeg tørr ikke lokke øynene engang! Men jeg har lært at for og overvinne frykten må man møte den! Men hvem faen er det som tørr og sitte eller stå eller ja alene i et mørkt rom for hvor lenge!? IKKE JEG! 
Nei nå går jeg og ringer sandra for hun skal ta nattbussen tilbake til ålesund fra oslo nå.
Blogges! forhåpentlig om noe annet en dette! :) 

4 kommentarer:

susanne sa...

ditte va lærerikt :)



hahahhahahha unnskyld at e ler, men ditta va mORSOMT å lese :D

søt blogg<3

ina sa...

nei de e skikkelig skummelt :(

nei den e ikke søt for her e nesten ingen bilde:( den ligne på ei bok :( <3

BEMAVI sa...

den e grei:) du måå lese boka!
forbannelsenn ekke så gale da... ;)

kordan går de me deij foresten<3

ina sa...

haha :D
åå JO ! :O e e synst den pirates of the carabian e skummel åsså! :o
braa med de daa vilde? :D