mandag 26. januar 2009

helga er over


da har skolen begynt igjenn etter en deilig helg med og sove leenge.
var i dåp på søndagen så da fikk ikke jeg sove så lenge.
Sandra overnatta fra lørdag til søndag, jeg sandra og marianne dro opp til meg og drakk opp resten av hb'n fra forrige helg. Så følte vi marianne hallveis hjem så sprang jeg og sandra opp en LAANG bratt bakke med gress! 
var skikkelig deilig men ble jo sliten da, for den er ganske lang og går nesten rett opp.
så kom vi hjem til mamma og vi spiste gryterett og så på tv med mamma og tommy til vi gikk opp å snakka ogsånt.
Så på søndagen dro jeg i dåp til sønnen til søskenbarne mitt, Storm.
Var bare i kirken da, dro ikke på middag ogsånt etterpå.
Så ble jeg med åse opp på sykehjemme og fikk henne inn i bilen, så kjørte hun meg hjem.
Så dro mamma på jobb og tommy følte henne ned på bussen, så vi spiste frokost ogsånt åsså kom tommy oppigjenn og hadde kjøpt godteri på mix så tok vi noe i en skål åsså tok vi med dynene og la oss ut på taket.
Var så deilig den dagen og sola var der og deilig med frisk luft!