lørdag 3. januar 2009

dagen i dag..

i dag våkna jeg klokka halv to fordi jeg hadde ikke lagt meg før halv ÅTTE! på morningen.
Og jeg skulle møte Sandra i byen 1 egentlig, men ja hun vekte meg halv to for da våkna hun og.
Ja så ordna jeg meg og kom til byen 4 og vi dro på storsenter og så på klær så kjøpte jeg meg en svart ullgenser, skikkelig deilig. Men så fant jeg en skikkelig fin blå (legger inn bilde senere) jakke. åå den var så fin. Så dro vi på egon å spiste og ble skikkelig mette trodde jeg skulle dø, sånn serriøst. Så etter det dro vi ned på kremergården og var der litt også dro jeg hjem og robert ringte og ville ha meg med på hytta på fest men orka ikke.
Var skikkelig deilig å sitte hjemme en lørdag å bare slappe av! 
Men ja på mandag skal jeg og sandra shoppe :D
SHOP TIL YOU DROP! :D

bloggees :*

Ingen kommentarer: