torsdag 6. november 2008

...

Klarer aldri legge meg i tide så jeg forsover meg til skolen HVER dag!
Jeg må skjerpe meg!  har lovet de til meg selv mange ganger nå!
Legger meg 12 og 1 og setter på vekkerklokka 06:00.
Jeg våkner da tenker bare i dag gjør ingenting om jeg kommer forseint bare idag.
så stiller jeg den på 07:00 og sovner så kommer pappa in 5 på 7 og sier hade.
Jeg vokner 07:00 ok skrur av vekkerklokka og sovner! 
Vokner av at noen ringer meg eller jeg får panikk for at jeg ikke må komme forsent til skolen!
Å nå har vi hatt mange uker på åss til og skrive en stil og jeg har valgt temaet Sykdommer.
Skal skrive og svartedauden, spanskesyken ++ 
Jeg har kommet meg litt igjennom tuberkulose og spanskesyken og svartedauden. 
skrivd en side om alle temaene og det er alt.. itilleg er det noen sykdommer til og vi skal levere inn i mårgen. Nå skriver jeg blogg og ser på the simpsons og tenker nå skal jeg skrive stil, så ender det opp med tv og blogg..
Men nå MÅÅ jeg skrive stil! som jeg foresten har sagt i hele dag! 
skriver mer i bloggen senere når jeg er ferdig og da er jeg STOLT!

Ingen kommentarer: