onsdag 26. november 2008

ny meg?

Jeg føler jeg har forandret personligheten min og blitt mer voksen i hodet.
Jeg har fått mere og mere lyst til å dra ut i verden og se litt mer! 
Og jeg har blitt veldig flink til å kjøpe ting som er nyttig og ikke bruke så mye penger på alt annet.
Foreksempel har med meg 500 på moa. kommer hjem med en maskara? å tenker hva faen har jeg brukt pengene på?
STANDAR! men ikke nå lenger! sparer på kviteringene åsså finner jeg lett ut hva jeg har brukt det på etter de hiver jeg kviteringene så de ikke blir så mye rot i lommeboka.
Og til neste år skal jeg søke på skole i oslo.
Jeg skal på hospitering på fagerlia Torsdag og Fredag på helse og sosial.
Jeg vill jobbe med noe innen for helse og sosial for jeg liker følelsen av å ha kunnet hjelpe noen.
Det er gøy og sitte med en god følelse.
Jeg har farget håret mit brunt også! og brune linser.