mandag 17. november 2008

idag gadd jeg bare ikke på skolen jeg sov til 11 også gikk jeg ned til pappa som er på jobb så dro jeg og tok bussen og var i byen litt før 3 og bussen stod kjempe lenge på hauaplassen og bytta sjofør også, veit ikke hvorfor. også hadde jeg fått låne bank kortet til mamma men så skulle jeg ta ut penger tror ikke du hun hadde gitt meg feil kort?! 
så ble jeg sur også gikk jeg ned på 7eleven. elns. å skulle møte susanne. hun går av bussen og ser rundt i lufta,og står rett forann meg også begynner susanne og gå mot storsentere og jeg går etter henne og roper også snur en sjokka susanne seg. 
også drar vi inn på storsentere på bikbok åsså fant jeg en fin boblejakke til henne på only som hun vill jeg skulle prøve så hun kunne le. åsså dro vi på ruta og tok bussen til moa og på bussen møtte vi Vilde også jeg måtte sitte litt med en kina man...
også sa jeg noe om kinamenn uten å vite at han var vesiden.
Så ble jeg mobba av Vilde som vanlig for hun innbiller seg at jeg er blondere..
også dro vi bort på bigbite også dro jeg og vilde fra susanne for å ta bussen jeg som egentlig skulle vere igjenn med susanne men da hadde jeg måttet ventet en time alene UTEN penger, men siden susanne hadde penger og måtte bare vente tre kvarter så...ciao.
men så fikk jeg høre sånn... ting med vilde sånn historie ... litt .. morsom? haha på pcn.
hun er litt små rar.
også kom mamma og henta meg i sentrum på sjøholt også ringte sofie meg tre ganger for og fortelle først at maskaraen var tom også at hun fant ut at den var ikke tom alikevel fordi hun .. veit ikke.. men uansett hun er smart.
så ble jeg kjempe sur for jeg HATER rikstv! hele greia datt ut så nå får jeg ikke sett finalen på top model jeg på se den på web-tv.
åsså usaklig samtale med daniel? neida. aldri det. :S
åsså nå er jeg kjempe trøtt.. 
GODNATT

2 kommentarer:

susanne sa...

hahahahhaha, morsomt :P
så ikke din a før no :)
men hahahhahah

ina sa...

ikke le de e bare sann hverdagen min e avogtil:(