tirsdag 18. november 2008

gamle dager

Satt og snakka med kari på msn så spørte hun om jeg hadde noen bilder av meg og hun så fant jeg mange gamle bilder fra klasseturen og 9 og 10 i fjord! beste året!  savn! :/
Ja jeg må så klart legge ut noen av bildene også!
evige minner! savner den tiden sånn. var en kjempe koselig klasse.

med en gang vi kom inn på hostellet i bath så tryna kari bakover med sekken på seg. 
Hun hadde litt heavy saker i sekken tror jeg. hehe. da knakk jeg sammen i latter. 
haha var så morsomt de, og de guttene vi møtte.
Joel, ash og tom. 
haha, huff de var ikke så flink til norsk.



og dagen etter på når vi skulle se på sann museumet åsså legger kai seg fint ned på bakken og tar bilder så jeg knekker sammen i latter igjenn. er hun ikke søt?


taper og daniel i edinbrugh tror jeg. var så søtt bilde.


susanne, er  hun ikke søt vel!
hun bruker og se sånn ut hver gang jeg møter på henne bare litt mer overaskende og skremt.
men det er bare søtt. 


love this picture! martine i edinburgh



susanne ina og kari så seg selv på gata i edinburg og måtte bare ta bilde.
nei vi leker ikke..


karoline, SMILER! wow
Hun og slutta. har ikke sett henne siden før sommer.
men hun skal komme på klassefesten da skal jeg sjenke henne og se om hun blir pittelitt fjortis.
haha også kommer karoline. hehe er så morsomt dette bildet her.
koseligt. var i edinburgh på et stort slott elns.


haha mathilde og kari! det er så morsomt bilde.


susanne min på starbucks! 


var så koselig den tiden der.
men nå kommer kari den 28 November å da skal vi ha reunion Klassefest! yay!
Det blir kjempe gøy! gleder meg!

2 kommentarer:

susanne sa...

e ser faktisk sånn ut hver dag :D
Eg likar bloggen din, den er suveren!
vennleg helsing frå meg.

ina sa...

du gjør de:DD
de e bare nåkke du tror
hilse fra de :|