mandag 17. november 2008

musikk

jeg ELSKER musikk!
Selv om jeg hører på alt fra Metallica til young lloyd.. og ja..
Men jeg hører for det meste på Metallica, Guns N' roses og Iron maiden.
Men jeg har fått dilla på Built to failVeto. veit ikke hvorfor men..
Ja og en til sang som IKKE har noe med denne sjangeren og gjøre. 
Beyonce - if i were a boy, den sangen er så nydelig! 
Hun er så utrolig flink!
Og lil wayne! jeg ELSKER han! 
My life. lollipop.++
bare hør på den stemma!
jeg liker også å tro han er min avogtil.
hører på musikk hele tiden er så avslappende og musikken utrykker mye på en person også, mener jeg da. 
Altså hvilken musikk en person hører på mener jeg har mye å si om den personen.
eller er det bare meg?

2 kommentarer:

susanne sa...

elske musikksmaken din seriøst!

ina sa...

e åsså elskeden