torsdag 6. november 2008

idag.

jeg måtte ta litt fri fra stilen så jeg valgte å skrive enda mer bare i bloggen min som jeg foresten elsker. Ja i dag har jeg hvert på skolen og jeg kom dit i slutten av 2 time men de gjør ikke noe for vi har dobbeltime da og det er historie.
Så var jeg på skolen til 3 for vi hadde valgfag.
Deretter dro jeg bort på det nye solariumet vesiden av skolen.
Og det var kjempe deilig å ligger der ihvertfall når det er så kalt ute! 
åsså så bra der var også!
dit skal jeg dra neste gang også, som sikkert blir neste uke engang.
Ja og jeg som glemte og vaske av meg sminka og... 
men heldigvis kom ikke det flekker i annsikte, bare flaks.
Så lå jeg der i 25 minutter, og har fått skille!
yay! åsså ringte jeg susanne og hun og thea var på ruta så jeg kom ned åsså kunne ikke susanne ta bussen som thea skulle ta så jeg dro ned og møtte henne og traff på sandra og mehtap også på vei bort de skulle hjem til sandra. 
så satt jeg og susanne litt på rutebilstasjonen og så måtte susanne dra for bussen kom åsså 5 minutter etter på kom bussen min men så sa bussmannen at den stoppa vist ikke etter ørskogfjellet noe som jeg personlig synes er helt på jordet siden det faktisk er folk som går av på sjøholt hvergang og siden det ALDRI går busser dit! 
en gang i timen! det er for dårlig! 
men han sa det var greit at jeg blei med så dro jeg hjem til pappa åsså har jeg slappa av og snakka i tlf og skrivd litt på stilen.
men nå må jeg fortsette og skrive stil.

2 kommentarer:

susanne sa...

ahhaha, søteste bloggen da

ina sa...

heah. nei :D den e kjedlig for den e tom :(
ikke le av meg. :|